موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر

ارائه دهنده خدمات حقوقی و مهاجرتی

موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر

ارائه دهنده خدمات حقوقی و مهاجرتی

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

 

یکی از مشاغل پرطرفدار جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری است. این شغل در سیستم کد گذاری مشاغل کانادا (NOC) با کد 6341 شناخته می شود. افراد شاغل در این حرفه به طور میانگین حدود 28000 دلار کانادا در سال درآمد دارند. از آنجا که در اکثر استان های کانادا به افراد دارای مهارت در این حرفه نیاز زیادی حس می شود افراد می توانند جهت گرفتن ویزای کار و به دنبال آن اخذ اقامت کانادا اقدام کنند. در ادامه جزئیات مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری  را بازگو خواهیم کرد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

آیا می دانستید؟ افراد دارای مهارت در حرفه آرایشگری برای مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری  نیازی به داشتن پیشنهاد کار (Job Offer) ندارند؟

بر خلاف سیستم اکسپرس انتری که برای اکثر مشاغل داشتن پیشنهاد کار یکی از پیش نیازهای اصلی به شمار می رود، در مورد حرفه آرایشگری افراد نیازی به گرفتن پیشنهاد کار نخواهند داشت.

توجه به این نکته در رابطه با مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری ضروری است بدانید که سیستم اکسپرس انتری به هیچ عنوان یک نوع ویزا محسوب نمی شود، بلکه از آن فقط به عنوان یک روش یا بانک اطلاعات یاد می شود که اداره مهاجرت کانادا از آن برای انتخاب متقاضی مناسب برای اخذ اقامت دائم کانادا استفاده می کند. بنابراین، یک آرایشگر باید از طریق انتقال مهارت و یا برنامه های مهاجرت استانی برای مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری  اقدام نماید. البته این بدان معنا نیست که آرایشگران نمی توانند از طریق اکسپرس انتری جهت ارائه مهارت خود و مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری  وبه دنبال آن اخذ ویزای کار و اقامت کانادا اقدام نمایند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری  – زیر شاخه های آرایشگری

«آرایشگری» یک عنوان کلی است و خود دارای زیرشاخه های زیادی است که فرد دارای مهارت با داشتن این مهارت ها می تواند خود را به عنوان یک «آرایشگر» معرفی کند. عناوین شغلی ایی که به عنوان رسته شغلی شماره 6341 NOC به عنوان آرایشگر جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری  شناخته می شوند عبارت اند از:

- پیرایشگر (آرایشگر آقایان)

- کارآموز پیرایشگری

- افراد مشغول در سالن های زیبایی

- تکنسین و رنگ کننده مو

- متخصص محافظت از مو

- آرایشگر بانوان

- کارآموز آرایشگری بانوان

- متخصصان مدل مو (برای آقایان و بانوان)

- متخصص کلاه گیس

به طور کلی افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری را دارند می توانند دانش یا تجربیات خود در زمینه های زیر را عنوان نمایند:

- ارائه پیشنهاد مدل مو مطابق با شرایط فیزیکی مشتریان و نیز بر اساس دستورالعمل و ترجیح وی

- مهارت در کوتاه کردن، مدل دادن، فر و موج دار کردن مو

- مهارت در استفاده از رنگ زُدا، رنگ مو و رنگ رشته ای

- داشتن اطلاعات کافی جهت بررسی مو و پوست سر و ارائه درمان های پایه جهت حفاظت و زیبایی هرچه بیشتر موی سر

- تمیزکردن و مدل دادن کلاه گیس

- استفاده از اکستنشن

- دادن پیشنهادات مناسب جهت استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی استاندارد بر اساس نیاز مشتری

- تربیت نیروی کارآموز در زیرشاخه های مرتبط با مهارت مورد نظر

 

 

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

اولین اقدام محاسبه امتیازات لازم برای مهاجرت بر اساس سیستم اکسپرس انتری است که به آن CRS نیز گفته می شود. بر این اساس، به فاکتورهای زیر امتیازات خاصی تعلق می گیرد که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری باید حداقل 67 امتیاز آن را کسب نماید:

- سن

- مدارک رسمی مهارت فنی

- مهارت در زبان خارجی (انگلیسی یا فرانسوی)

- مهارت های همسر یا پارتنر قانونی فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

- میزان سوابق کاری

پس از آن، یک نامه دعوت به اپلای برای فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری ارسال می شود که طی آن وی 60 روز فرصت دارد تا درخوات خود را تقدیم نماید.

 

 

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری – مهارت سنجی

یکی از سیستم هایی که در مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری باید بدان اشاره کرد مهارت سنجی فرد مهاجر است. هدف اول انجام این مهارت سنجی آن است که نشان دهد فرد در صورت داشتن مهارت لازم جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری می تواند از طریق سیستم های اکسپرس انتری و انتقال مهارت اقدام نماید. هدف دوم این سیستم آن است که نشان دهد در صورت داشتن مدارک فنی و حرفه ای همراه با مهارت لازم جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری فرد متقاضی می تواند از روز اول در کانادا مشغول به کار شود.

 

 

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

یکی از مزایای بزرگ مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری آن است که فرد می تواند در صورت کسب امتیازات لازم بدون داشتن پیشنهاد کار جهت اخذ ویزای کار اقدام کند. البته داشتن پیشنهاد کار شانس پذیرش فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری را چندین برابر خواهد کرد.

 

 

شما بزرگواران جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری با مشاورین مجرب موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر در ارتباط باشید تا از اطلاعات ایشان بهره مند شوید. سالم، سرزنده و زیبا بمانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد