موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر

ارائه دهنده خدمات حقوقی و مهاجرتی

موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر

ارائه دهنده خدمات حقوقی و مهاجرتی

مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر

مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر


کشورآلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و در حال حاضر ویزایی با عنوان اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر وجود ندارد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر و ویزای اسکیل ورکرشرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی خوبی (حداقل لیسانس) ، سابقه ی کاری قابل توجه (حداقل سه سال) و تسلط به زبان (ارائه مدرک آیلتس یا تافل) دارند ؛سازگاری خوبی با محیط دارند(فامیل دارند)،همچنین همسر و یا همراهشان از مدرک تحصیلی و زبانی خوبی برخوردار باشد می توانند برای اخذ این ویزا و مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر اقدام نمایند که جزئیات هر کدام از کشورها و شرایط لازمه را می توانید در بخش مربوطه ی سایت مطالعه فرمایید.
 

تحصیل مهندسی در ترکیه

تحصیل مهندسی در ترکیه

 

 

رشته ی تحصیلی مهندسی در بین دانشجویان و در همه ی کشور ها بسیار محبوب است. مخصوصا اگر قرار باشد در دانشگاه های معتبر جهانی و بین المللی آموزش داده شود. ترکیه یکی از کشور هایی است که در آموزش رشته ی مهندسی به دانشجویان بسیار موفق عمل کرده و دانشگاه های بسیار خوبی در این رشته دارد. اگر شما هم علاقه مند به تحصیل در رشته ی مهندسی هستید و تصمیم دارید در یکی از دانشگاه های بین المللی به ادامه تحصیل رشته مهندسی بپردازید، پیشنهاد ما تحصیل در ترکیه است. تحصیل مهندسی در ترکیه موضوع این مقاله از وبسایت موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر می باشد.

 

تحصیل مهندسی در ترکیه

 

 شرایط تحصیل مهندسی در ترکیه

اولین و مهم ترین شرط برای پذیرش در دانشگاه های ترکیه و تحصیل در رشته ی مهندسی در این کشور، شرکت در آزمون های YOS و SAT و قبولی در آن هاست. البته برخی دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های خصوصی ترکیه با شرط معدل و ریز نمرات نیز اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.

مهارت و داشتن مدرک زبان انگلیسی یا ترکی نیز از دیگر شرایط مهم تحصیل مهندسی در ترکیه می باشد. البته بسیاری از دانشگاه ها قبل از شروع تحصیل دوره های زبان ترکی یا انگلیسی برای دانشجویانی که مدرک زبان ندارند، برگزار می کنند.

مدت تحصیل در رشته ی مهندسی در ترکیه حدودا 4 سال می باشد. سال آخر تحصیل در ترکیه در رشته مهندسی به امور پژوهشی و انترنی اختصاص دارد.

درخواست پذیرش در دانشگاه های مهندسی ترکیه را می توانید به صورت آنلاین و از طریق وبسایت دانشگاه مورد نظر ثبت نمایید. پس از آن باید مدارک مورد نیاز دانشگاه را آماده و تحویل دهید که در صورت قبول شدن درخواست شما، نامه ی پذیرش دانشگاه به شما تعلق می گیرد. توسط نامه ی پذیرش دانشگاه می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه اقدام نمایید.

 

دانشگاه های مهندسی ترکیه

برای تحصیل رشته مهندسی در ترکیه دانشگاه های معتبر زیادی وجود دارد که تعدادی از آن ها در زیر آمده اند:

  • دانشگاه فنی استانبول
  • دانشگاه فنی خاورمیانه
  • دانشگاه فنی ییلدیز
  • دانشگاه فنی کارادنیز
  • دانشگاه بغازچی
  • دانشگاه بیلکنت
  • دانشگاه سابانجی
  • دانشگاه قاضی
  • دانشگاه حاجت تپه

 

رشته های مهندسی ترکیه

اما رشته ی تحصیلی مهندسی شاخه های متعددی دارد که شما می توانید هر کدام که مورد علاقه تان است را جهت تحصیل در ترکیه انتخاب کنید. مهم ترین رشته های تحصیلی مهندسی در ترکیه عبارتند از:

  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی الکترونیک
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی هسته ای

 

 منبع : آینده سازان مهر

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

 

استان نیوبرانزویک یکی از 4 استان کاناداست که در کنار خط ساحلی اقیانوس اطلس واقع شده اند. این استان تنها استان دو زبانه رسمی کانادا محسوب می شود. حدود دو سوم مردم به زبان انگلیسی و ما بقی آنها به زبان فرانسوی صحبت می کنند. جمعیت این استان حدود 770 هزار نفر و مرکز این استان شهر فرد اریکتون می باشد. از شهرهای مهم دیگر این استان می توان به مانکتون و سنت جان اشاره کرد. دولت فدرال کانادا در این استان بستر مناسبی برای افراد سرمایه گذار فراهم کرده تا بتوانند پس از ارزیابی و احراز شرایط لازم در این استان اقدام به مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک کنند. سودآوری برای دولت کانادا مهم ترین شرط پذیرش پرونده های سرمایه گذاری در این استان است. در این مقاله سعی داریم شما را با روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک آشنا سازیم.

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

شرایط کلی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک را می توان اینگونه برشمرد:

- سن فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک گذار بین 22 تا 55 سال باشد.

- فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک مهارت زبانی کافی (انگلیسی یا فرانسوی) جهت مدیریت کردن بیزینس خود را داشته باشد.

- فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشد.

- بیزینس راه اندازی شده یا خریداری شده حتماً باید در استان نیوبرانزویک به فعالیت بپردازد.

- فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک باید در بازه پنج ساله قبل از اقدام حداقل سه سال سابقه مدیریتی مرتبط و معتبر داشته باشد.

- فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک باید قبل از اقدام یک سفر اکتشافی (Exploratory Visit) به استان نیوبرانزویک داشته باشد و در آن یک گزارش رسمی از آشنایی خود با محیط بیزینسی این استان ارائه کند.

- فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک حتماً می بایست یک طرح بیزینسی (Business Plan) مفصّل و باجزییات دقیق داشته باشد و حتماً باید آن را به تایید یکی از مقامات رسمی استان نیوبرانزویک برساند.

- میزان دارایی خالص فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک باید حداقل 300 هزار دلار کانادا باشد.

- فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک باید توان مالی حمایت از خانواده خود را به مدت دو سال ارائه نماید.

- فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک باید 75 هزار دلار کانادا را قبل از ثبت نام در یکی از موسسات مالی معتبر استان نیوبرانزویک به عنوان سپرده واریز کند.

- در سیستم ارزیابی باید حداقل نمره 50 کسب شود.

 

 

امتیازات لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

در صورتی که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک تمام شرایط فوق را احراز نماید و طرح بیزینسی وی مورد پذیرش قرار بگیرد، باید در سیستم ارزیابی حداقل نمره 50 را کسب کند. این سیستم بر اساس 5 معیار افراد را ارزیابی می کند:

1. سن: حداکثر 10 امتیاز

2. مهارت در زبان خارجی (انگلیسی یا فرانسوی): حداکثر 15 امتیاز. افراد باید توجه داشته باشند که در صورت نداشتن مهارت کافی در زبان خارجی به احتمال قوی پذیرفته نخواهند شد.

3. میزان تحصیلات: حداکثر 18 امتیاز

4. وفق پذیری: حداکثر 25 امتیاز

این معیار شامل موارد زیر می شود:

- داشتن اقوام مقیم نیوبرانزویک

- سابقه تحصیل در نیوبرانزویک

- سابقه کار در نیوبرانزویک

- سابقه تحصیل یا کار همسر یا پارتنر قانونی فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک در این استان

- داشتن اطلاعات راجع به بیزینس در نیوبرانزویک

5. سوابق مدیریتی

ارزیابی بر اساس تعداد سال هایی که فرد در بازه 5 سال قبل از اقدام به عنوان مالک یا مدیر ارشد یک بیزینس معتبر فعالیت داشته صورت می پذیرد.

2 سال سابقه مدیریتی: 4 امتیاز

3 سال سابقه مدیریتی: 8 امتیاز

4 سال سابقه مدیریتی: 10 امتیاز

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

 

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

به عنوان اولین قدم در مراحل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک فرد سرمایه گذار باید یک سفر اکتشافی بیزینسی به استان نیوبرانزویک داشته باشد. دقت داشته باشید که این سفر باید قبل از ثبت نام در برنامه صورت بپذیرد. هدف از این سفر کسب اطلاعات لازم درباره محیط بیزینسی استان نیوبرانزویک است.

این سفر بیزینسی باید حداقل 5 روز کاری کامل (بدون در نظر گرفتن رفت و آمد به نیوبرانزویک و تعطیلات رسمی) صورت پذیرد و در طول این سفر فرد سرمایه گذار باید تحقیقات جامعی انجام دهد. گزینه هایی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک می تواند در سفر خود از آنها بازدید داشته باشد شامل موارد زیر می باشد:

- مالکان بیزینس در استان نیوبرانزویک

- مقامات توسعه اقتصادی منطقه ای

- مقامات اتاق بازرگانی نیوبرانزویک

- مقامات توسعه صنعتی نیوبرانزویک

- بانکداران و بازرگانان

- آژانس های املاک و بازرگانی

- کارگزاران سرمایه

- حسابداران و مشاوران. این دسته می توانند پیشنهادات خوبی درباره سازماندهی و ارزیابی بیزینس های مختلف، سیاهه برداری صورت های مالی و مالیات بندی به متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک ارائه کنند.

- وکلا و مشاوران حقوقی. این دسته از افراد و شرکت ها می توانند اطلاعات خوبی راجع به نقل و انتقالات مالی و توافق خرید در اختیاز متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک بگذارند.

- سازمان های قومیتی و فرهنگی نیوبرانزویک.

* البته گزینه های مناسب برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک به موارد فوق محدود نمی شود.

پس از اتمام دوره سفر بیزینسی به نیوبرانزویک، فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک باید با یکی از مقامات رسمی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک مصاحبه انجا دهد و گزارش خود از این سفر را به سمع و نظر آنها برساند. متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک یک سال فرصت دارد تا این مصاحبه را انجام دهد.

 

 

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک با مشاوران موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر در ارتباط مستقیم باشید.

 

مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک

مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک

 


خرید ملک در این کشور جهت مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک هیچ محدودیتی نداشته و افراد خارج از اتحادیه ی اروپا نیزمی توانند ملک، زمین یا آپارتمان در آلمان خریداری کنند، لازم به ذکر است خرید ملک به تنهایی سبب مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک و رسیدن شما به اقامت نمی گردد و فقط موجب می شود شخص بتواند اقامت موقت نود روزه ی خود را دائما تمدید نماید.
می توان گفت بعد از سال 2013 و در سال های اخیر قیمت مسکن در آلمان 23 درصد افزایش داشته است و پس از آن بازار مسکن رونق زیادی گرفته است.
 

مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک


نکات قابل توجه برای مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک:

- گزینه های مناسب جهت مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک را به دقت بررسی نموده و شرایط منطقه ای و دسترسی به امکانات لازم را مد نظر قرار دهید تا گزینه ی مناسب از نظر مالی و تسهیلاتی را کاندید خرید نمایید.

- از مشاورین املاک کار بلد در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک کمک بگیرید تا هزینه ی هر متر مربع زمین در نقاط مختلف شهر های این کشور را دانسته و آگاهانه تصمیم بگیرید.

- از یک فرد مطلع به قوانین این کشور یا وکیل قانونی جهت مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک کمک بگیرید تا در زمینه ی مسائل قانونی و قرار داد خرید ملک شما را یاری نمایند.

- یک یا دو نسخه کپی از مدارک ترجمه شده ی خود جهت 
مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک در دست داشته باشید تا در صورت نیاز ارائه دهید.

شصت درصد از هزینه ی ملک را جهت 
مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک می توانید وام دریافت نمایید که جزئیات را به شما خواهیم گفت.

 

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک

- هزینه ی یک آپارتمان تک خواب در مرکز شهر در این کشور 680 یورو می باشد.

- آپارتمان تک خوابه در حومه ی شهر حدودا 450 یورو

- آپارتمان چند خوابه واقع در مرکز شهر 1.400 یورو

- برای خرید آپارتمان واقع در مرکز شهر هر متر مربع حدودا 3.999 یورو

- و برای خرید آپارتمان واقع در حومه ی شهر هر متر مربع حدودا 2.440 یورو باید هزینه نمایید.

 

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

اقامت المان با خرید ملک

زمانی که ملک مورد نظر خود را جهت مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک یافتید یک پیش قرارداد تنظیم نمایید، اگر تسلط کافی به زبان متن قرارداد ندارید سعی کنید از یک مترجم قوی یا یک وکیل کاربلد کمک بگیرید؛ زیرا که نکات مهمی برای مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک از قبیل نحوه ی پرداخت هزینه ی ملک ، قیمت نهایی و مسائل مهم دیگر معامله در این برگه ذکر می شوند. پس از امضا و اخذ وام مسکونی ، مالک آپارتمان یا ملک خود هستید و می توانید جهت مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک ، کار، تحصیل یا سرمایه گذاری برای اخذ اقامت خود برنامه ریزی نمایید.
 

مزایای تحصیل در ترکیه

مزایای تحصیل در ترکیه

 

 

کشور ترکیه یکی از کشور های برتر در زمینه ی آموزش است. از این رو بسیاری از دانشجویان بین المللی به خصوص ایرانیان این کشور را برای ادامه ی تحصیلات خود انتخاب می کنند. سیستم آموزشی ترکیه مورد تایید بسیاری از دانشجویان است و علاوه بر این نیز تحصیل در ترکیه، مزایای بسیار زیادی دارد. اگر در رابطه با تحصیل در کشور ترکیه دچار شک و تردید هست و می خواهید بدانید که این موضوع در آینده ی شما چه تاثیری دارد، با ادامه ی این مقاله، یعنی مزایای تحصیل در ترکیه، با ما همراه باشید.

 

مزایای تحصیل در ترکیه

 

سیستم آموزشی برتر ترکیه

سیستم آموزشی ترکیه از یک سیستم بین المللی برخوردار است که می توانید پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های ترکیه، ادامه ی تحصیلات خود را در کشورهای اروپایی و آمریکایی انجام دهید.

 

مدارک دانشگاهی معتبر ترکیه

مدارک تحصیلی در ترکیه از اعتبار بالایی در سطح جهانی برخوردارند و این به دلیل وجود دانشگاه های مهم و برتری همچون دانشگاه بیلکنت، حاجت تپه، سابانجی، کوچ و ... می باشد.

 

 کیفیت آموزشی بالای ترکیه

کیفیت آموزش در ترکیه در سطح جهانی معروف است و به یکی از قطب های آموزشی در دنیا تبدیل شده است. امکانات زیاد و اساتید برجسته از جمله مواردی هستند که باعث شده اند کیفیت آموزش در ترکیه بسیار مطلوب باشد.

 

بورسیه های تحصیلی ترکیه

ترکیه دارای بورسیه های تحصیلی متعددی است که اگر از معدل و نمرات خوبی برخوردار بوده و همچنین روزمه ی تحصیلی قوی داشته باشید، می توانید در آن ها شرکت کنید. توسط بورسیه های تحصیلی ترکیه از تحصیل رایگان و همچنین کمک هزینه تحصیلی برخوردار خواهید شد.

 

هزینه و تحصیل و زندگی در ترکیه

هزینه زندگی و تحصیل در ترکیه نسبت به بسیاری از کشور های دیگر اروپایی و آمریکایی مناسب تر است. ضمن اینکه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان بوده اما شرایط پذیرش تقریبا سختی دارد.

 

فرصت های شغلی ترکیه

ترکیه دارای فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان است. شما می توانید به راحتی پس از فارغ التحصیلی در این کشور شغلی متناسب با تحصیلات خود بیابید.

 

اقامت پس از تحصیل در ترکیه

شما پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های ترکیه می توانید به مدت یک سال اقامت خود را تمدید نموده تا به دنبال کار بگردید. اگر موفق شدید در این یک سال کار پیدا کنید، می توانید در ترکیه اقامت داشته باشید.

 

عدم نیاز به ویزا

شما می توانید بدون نیاز به ویزا به کشور ترکیه سفر کرده و از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش بگیرید. البته اقامت در ترکیه بدون ویزا فقط به مدت 3 ماه امکانپذیر است و در صورت اخذ پذیرش باید کارت اقامت یک ساله این کشور را درخواست دهید.

 

عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی

چنانچه قصد تحصیل در ترکیه را دارید، اما هنوز مدرک زبان انگلیسی نگرفته اید، نگران نباشید. پس از پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ترکیه می توانید در کالج آموزش زبان ترکی شرکت کرده و دوره های یک ساله آموزش زبان تومر را ببینید و سپس در دانشگاه مشغول به تحصیل شوید.